Seymaayyy minikkusummm küçük olmasında büyükten zarar gelmez e bebekte zıbın kalıpları küçük oluyor online alacak olursam yorumlara bakıyorum genelde bir beden büyük alın demıyor oda 3 6 veya 6 9 gıbı degısıyor ☺️
Ece003 minikkusummm zıbın ve alt üst pijama takımı alın evde giydirmek için zaten 40 gün sürekli evde olucak pijama takımı giydirin evde boşuna tulum batırmayın
Ceydacetin minikkusummm bende 4 kilo doğmuşım ama doğurduğum çocuk ortada üsteşik 20 kilo almıştım 😂🤭
minikkusummm Ceydacetin gercektenmii hadi bakalim bizimki kac kilo dogacak 🙈 siz kac haftalikken dogum yapmistiniz?