evlatkokusu0806 benim de geçenlerde oldu. Acıdan uyuyamadım. Ne yaptıysam içtiysem geçmedi gaviscon, süt, ılık duş, soda hiiç geçirmedi. En son dayanamadım gece 4 5 gibi artık uykusuzluk ve acıdan mecbur parol içeyim dedim. Çok şükür yarım saat sonra etkisini göstermişti hemen peşine uyuya kaldım. Kalktığımda geçmişti.