[silindi] Eda-5807 canım yanlış hatırlamıyorsam seninle haftamız aynıydı çok af edersin sende ishal oluyor musun doğum belirtisi mi acaba bu
Eda-5807 [silindi] 36 haftalığım ıshal oldum 33 haftalıkken 1 hafta cektım suan afedersiniz ama kabızlık cekıyorum buda benı zorluyorlar
[silindi] Eda-5807 ishalde kabızlık da doğum belirtisi olarak geçiyor sanırım kasılma vardı gittim ishal veya kabızlık varmı dedi doktor 🥲 doğurcaz mııı acaba 🙈
Eda-5807 [silindi] valla bilmıyom bende bugün gıdıcem gıdınce söylüycem bakalım ne dıycek bizimki sankı erken gelecek gıbı gece benı uyutmuyor artık kasılmalar valla napcaz bilmiyom
[silindi] Eda-5807 bende artık sürekli doğum görüyorum rüyamda felan yürürken özel bölge aşırı ağrıyor bel ağrım hiç geçmiyor zaten 😐 erken gelecekler sanırım 🥲 garip bi hiss gerçekten
Eda-5807 [silindi] gerçekten öyle asagıya baskı hıssedıyorum vajına bölgemde hafıfte olsa acı hıssedıyorum bende senın gıbı yürürken kasıklarımda agrı hıssedıyorum erken gelecek bizim minikler 🥰gerçekten çok güzel hısler bunlar bende rüyamda doğurup emzırıyprum altını degıstırıyorum sonra bır uyanıyom Yanımda kımse yok onun hayalıyle yatıp kalkıyom sağlıkla gelsınlerde başka bir ıstegım yok
[silindi] Eda-5807 valla bu yılın çocukları 42 de zorla doğuyor ama bizimkiler istisna olacak ya da şuan oyun yapıyor bizi bir ay daha bekletecekler 😂 aynı aynı yemin ederim hayaliyle yatıp kalkıyorum sabah eşim yanımdan kalkınca artık burda bebeğimiz yatsa diyorum boş yatağı seviyorum felan 😂🙈 sağlıkla gelsinler inşallah ya 🙈 normal doğum istiyordun galiba demi
Ballimiz Eda-5807 canım bende de 33 haftalık oldum birkaç gündür özel bölgede nasıl anlatsam ki sızlama mı desem değişik bi acı oluyor endişelendim açılma falan mı diye suyum başından beri fazlaydı erken doğum riskim hep vardı bebek aşağda falan endişe ettim ben de
Eda-5807 [silindi] evet bende normal Doğum yapıcam ıstıyprumda bugün gıttım kontrole hersey güzel dedı haftaya tekrar gıdıcem
[silindi] Eda-5807 erkek evet 🙈 geçen bi açıklığa baktı çatı muayenesi yaptınız mı dedim hayır dedi , ben devlete gidiyorum devlette normal den yanalar biliyorsun ama haftaya gidince yaptırcam çatı muyanesi , peki sen ?
Eda-5807 [silindi] bana yapmadı çatı muanesı bılerek kadına aldım bu hafta yapmadılar haftaya yaparım bılmem bısey demedı ama demeden yapmaz herhalde