Gizemyonarsoy İkinci doğumumda öylesine günüm geçti diye acile gittim , 4 cm açıklığım vardı ama sancı , su sıfır yani nst de birşey çıkmadı yatış verdiler hatta biz dedik eve gitsek sancı olsa gelsek siz bilirsiniz ama biz sorumluluk kabul etmiyoruz gece gelirsiniz yine dediler bir korktuk çantayı falan alıp geri gittik akşam 8 gibi yatış yapıldı gece 02:50 geçe doğum yaptım neden yatış verilmedi size anlamadım 🤷♀️