ummuhanaksyy 6+5 haftalık hamileyim bugün mutasyonlu corona olduğumu öğrendim sizlerde geçirdinizmi daha çabuk atlatmak için önerdiğiniz bir şeyler varmı?
Talhr Bende 5 haftalıkken olmuştum 8 gün hastanede yattım biraz zor atlattım ama herkes bir olmaz tabii şuan 28 hadtalığız