Duygucesur canım okuma şöyle şeyleri gözünü seveyim neden toparlanmasın hiç düşünme bile rahmin çıkmıyorki dışarıya sadece açılma ile genişleme oluyor ki oda olmazsa bebek nasıl doğsun demi lütfen ama lütfen okuma . Gayette güzel toplanır hiç merak etme herkesin fikrine saygı duyarım ama normal doğum kadar güzel bişey yoktur bence vücudun yenilenmesi , herşeyiyle mükemmel bir olay bence bende yapacağım doğum ilk gebeliğim de kızımı kaybettim 4 aylıkken karnımda kalbi durmuş ve ilaçla düşük yaptırıldım afedersin hemşire eliyle de temizledi ne kesik ne yırtılma ne bişey eski halini almadımı aldı kesi olmaması için de bol booölöyürüyüş 😊 bir hikaye var eskilerden anlatırlar bir adam karısı için doğum yaparken görmüş ben Birdaha yaklaşmam demiş anneside kahvaltıda tabaktaki bala parmagıyla çizik atmış bu olayda aynen öyle içini çok ferah tut