Birerkekbebek 39+1 haftalik gebeyim yaklasik 3 saattir surekli ishal mide bulantisi ve karin agrisi var dogum belirtisi olabilirmi ama hic sirt agrisi nisan yada su yok boyle olan varmiydi?
Sedaa35 Birerkekbebek ben ishal olmuştum ama ilaçlardan dolayı nişasta su ya da nişasta yoğurt yaptım geçti ama sizin durum için birşey diyemem de benimde aynıydı
AygUlusoy Birerkekbebek sakin davranın panik yapmayın doktorunuzu arayıp bir sorun belki görmek ister sizi. Her hamilede doğumdan önce nişan gelmeyebilir suyu da gelmeyebilir
NeslihanPiaAbac Birerkekbebek ishal bi belirtidir ama karın ağrınız nasıl bi ağrı sancı şeklinde mi aralıklı mı bunlar önemli