Mihruss Bende 35+6 oldum…Bugün biraz ayakta kaldım,oda ben bişey yapmadım eltim ve kardeşim sağolsunlar kızlarımın odasını düzenlediler ben sadece yanlarında durup atılacakları,saklanacakları organize ettim…Baya belim ağrıdı ,oturduğum yerden kalkmak ölüm gibi…Dinlenmek gerek bolca demekki artık😏😏