Ben de 23. Haftama kadar hissedemedim. Arkadaşım çoooook önceden hissedince doktoruma sormuştum ben neden hissetmiyorum diye . Plasentası öne yerleştiği ve daha çok küçük olduğu için hissedemiyorsun yakında hissedersin demişti 😁 şimdi 25. Haftadayım ve kıpır kıpır . Doktor aksi bir durum söylemedikçe endişelenme benim iç karnım geniş hareketleri bazen az hissederim bazen çok