Arhbn Kızlar napıyosunuz, yarın gidecek olanlar kimler, kaç haftalıksınız 🥰18+4 olduk biz, yarın cinsiyetini net görürüz inşallah😂
Gulll07 Arhbn benmde kontrolum yarınn🥳🥳 covidi yeni atlattım çok merak ediyorum kilosunu gelişimini. İnşallah bi sorun çıkmaz😌
gulercem-3555 Arhbn Bizim de yarın kontrolümüz, 37+0 olduk ve artık çalışamaz raporu alacağım 🤩 her ayın kendine has güzellikleri var kızlar sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏🏻💃🏻
minikane21 Arhbn benimde yarın kontrolüm var 25 haftaligiz bakalım ne alemde bizim bücürük rahim ağzına baskı yapıyordu insallah yukarı cikmistir
Aylin509 Arhbn yarın bende kontrole gideceğim 20+1 olduk henüz kesin bilemedi doktorlarımız cinsiyeti yarın kesinleşecek insallah
gulercem-3555 Gulll07 Çok geçmiş olsun bende korkuyorum covidten çok 😔 bir şey çıkmaz çıksa da toparlar kendini bir iki haftada inanın haftada aldığı kilolara şaşırıyoruz yeri geldiğin de 💃🏻
makbulekckdmr gulercem-3555 aynı haftadayız her hafta doktorum nst istedi benden siz gidiyor musunuz her hafta nst ye ☺️
oykumoms gulercem-3555 merhaba bende 34. Haftaya kadar calisabilir raporu aldim sonrasinda izne ayrildim geri donmek kaydi ile sonrasinda calisamaz raporu almam gerekliymiydi acaba bliomusunuz🤷♀️😚
Yamanne Bende yarın doktora gideceğim 15+3 olduk🤍 Gelişimini çok merak ediyorum inşallah herşey yolundadır
Arhbn minikane21 inşallah canım o haftalardan sonra mı çıkıyor artık bende hep kasıklarımda hissediyorum 🥰
gldn065807 Arhbn 11 haftada biz inşallah cinsiyetini de söyler erken biliyorum ama doktorum görürsem söylerim demişti bir oğlum var sağlıkla birde kızım olsun inşallah