Lale29 Buseliii_00 benim öğlen 3 gibiydi galiba 3 cm açıklık vardı saar 4 5 gibi 7 8 akşam 6 doğum kesi ile artık özelde olsa kolaya kaçtıkları için kesiyorlar 🤔🤔