Ozlem3458 Kızlar sağ kalça tarafımın tam üstü bel kısmim çok kötü agrıyor 20+1 gebeyim bu durumu yaşayanlar varmı doktorunuza sordunuz mu normal mi
Nureylaa Ozlem3458 dünde benim vardı aynısı bugün kontrolde sordum doktora normal olur böyle rahim büyüdükçe ağrıda olacak dedi ama eğer fazla şiddetliyse siz görünün doktora herkesin ağrısı farkli nedenden de olabilir burada etkilemiş olmayalım sizi 🙏🙏
Ozlem3458 _kubrakoc bugün sordum doktoruma asla korkma bu durumlar normal ve olma sebebi yeterince hareket etmemekmiş