Gamze255 Kızlar biz 23 haftalık olduk, organ tarama testinde çok şükür bi sıkıntı cıkmadı sadece bi 5 mm capında beyinde kist görüldü bebeğin. Doktor 2-3 haftaya kaybolacağını söyledi, bazen oluyormuş gebelerde. Bi bilginiz var mı acaba endişeliyim
akgunbirsen Gamze255 evet evet geçenler var ben yaşamadım ama bir akrabamızın başına gelmişti. Bu arada çok güzelsiniz maşallah 🧿
1kckmucize Gamze255 genelde erkek bebeklerde oluyor demişti doktorum o yüzden sordum. Normal ve zamanla geçici birşey olduğunu biliyorum, doktorunuz da sorun yok dediyse kafanıza takmayın. Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah