Herkese merhabalar.
Bugün sabah kanama ile uyandım ve çok korktum. 13 haftalık hamileyim. İlk kez basıma geldiği için inanılmaz korktum. Bel ağrısı da eşlik edince baya panik oldum. Hemen doktoruma gittim. Vajinal muayene ile bakılmasını söyledi ve baktı. Doktoruma çok güvenirim. Muayene de çok rahattı. Hatta öyle rahattı ki muayene esnasında hepimiz muhabbet ediyorduk. Sonra doktorum bebeğimizin cinsiyeti ile ilgili %80 fikrini söyledi. Böyle olupta cinsiyeti net olanlar var mı acaba? Bu haftalarda vajinal muayene olanlar var mı?