Arkadaşlar 12+2 yim. Bugün doktor 12+5 görünüyor dedi ilerdeymiş yani. Ense kalınlığı normal dedi. Cinsiyeti erkek dedi. Ama ultrasondan bakıp bu bebek proteinsiz kalmış dedi. O anda soramadım konu değişti. Sizce nerden anlamıştır Bunu? Üzüldüm aklıma takıldı. Daha önce bunu duyan oldu mu