-TUGCE61- Hamileliğim boyunca hep özele gittim hâlâ da özele gidiyorum ve sizin gibi düşünüp o kadar çok para vermeyeyim devlette baktırayım dedim demez etmez olaydım devlette yaptırdım sadece 15 dk baktılar ve bebeğimin down sendromlu olduğunu söylediler hemen ertesi gün için kendi doktoruma randevu aldım ve kendi doktorum baktığında öyle bişey görmedim ama senin için rahat etsin hemen çektirelim istersen dedi , ve ben içim rahat etsin diye çektirdim her bir detayına varana kadar hem gösterdi ekranda bana hemde söyledi çeken doktor ve çok şükür hiç bi sorun çıkmadı Son 1 ay’ ım kaldı oğluşuma kavuşmaya inşallah 🙏🏻 Biraz uzun oldu canım kusura bakma.