Aysun20 Merhaba kizlar son randevuya gittiyimizde cinsiyetini öğrenmemiz lazımdı ama bebiş kendini göstermedi ve çevremdekilerine anlattığımda herkez kız olduğunu söylüyor çünkü kızlar kendilerini saklarmış sizce de öyle mi?
Cansurts Aysun20 Bana göre hayır biz 15. Haftamızda gittik göstermedi 16+4 de gittiğimizde gördü doktorumuz erkek olacak 💙
Rabia-unl Aysun20 ben de 20.haftaya kadar öğrenemedim saklıyordu herkes kız olacak kesin diyordu ve hurafelere göre de hep ekşi yerdim kesin kızım olacak derken oğlum olacağını öğrendim :) Rabbim hepimize sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin bebişlerimize 🌼🌼
Fatma-4141 Kafanızı karıştırmak istemem ama bir ebe den duymuştum, bebek ultrason kağıdında kafa tarafı sol ile kız sağ ise erkek demişti ve o günden sonra baktığımızda dediği hep çıkmıştı ")
Cansurts Aysun20 bir sonraki kontrolde öğrenirsiniz büyük ihtimalle tabiki bebişin duruşuna bağlı bir şey ☺️ Çikolata yemiştim bol su içip girmiştim dene istersen ☺️
Eslemkusun_annesi Doktorum 17. Haftadan önce cinsiyetine bakmadı 17. Haftaya geldiğinde öğrendim bebeğimin cinsiyetini kız dedi 21.haftamda detaylı ultrasona girdim ordakı doktorda kız dedi ve eslem kuşu bekliyoruz suan 24+4uz, 🤰🥳😇🐣
Aysun20 Eslemkusun_annesi Kucağınıza sağlıkla bebeyinizi alın❤️ bende kızım olsun istiyorum ama yinede ne olursa sağlıklı olsun diyorum
Fatma-4141 Aysun20 yani ultrason kağıdında baş kısmı ne taraftaysa ona göre cinsiyet tahmini yapıyorlar mesela örnek bir resimle anlatalım bu resimde bebeğin kafası sol tarafta sol ise kız sag ise erkek derler https://resimyukle.io/r/spVpn7iR7Z
Eslemkusun_annesi Aysun20 rabbim gönlünüze göre versin inşallah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙂👶
Minikkuzular Fatma-4141 valla ben hep gördüğüm solda oğlanda da kızda da böyle bir şey olamaz bence bu hurafenin de hurafesi
burcubuglem Aysun20 bana once kiz goruyorum dedi baska hastahanete gittim bir ay sonrasinda bir.cikimti.goruyorum erkek olabilir dediler..bakalim onumuzdeki ay ne dicekler
burcubuglem Aysun20 benim bir kizim var uc yasinda bir kiz kardesi olsun cok isterim en basta hayirli evlat tabikide gonlumden gecen bir kizim.daha olsun…ben tek kizim ablam kiz.kardesim.yok kizim tek.olsun istemem iki kizim olsun yeter…rabbim.hayirlo evlat nasip etsin en basta hersey Allahtan ne verirse kabulumuz…