Gamzemert1 Bende çalışan biriydim şuan doğum iznindeyim 32. Haftada doğum izni raporunu alıp isverenine veriyorsun sigortaya işleniyor doğum sonrası yani doğum öncesi ve doğum sonrası iznin bitince sigorta ödeme yapıyor benim işverenin raporu aylık onaylayacagini ilettiği için 4 ay boyunca aydan aya ödeme alıcam