CansuDlk 39 hafta 3 günluk hamileyim 3 saat önce sümüksü bir akıntı geldi rengi seffafti muhtemelen nisanım geldi, daha sonra az az sıvı geldi suyum gelmiş olabilir mi Su az az mı gelir ağrım kasılmam yok 😔🥺
Elmas61 Ben de bugün sağlık ocağında sordum bu nişan nasıl oluyor diye. Hemşirenin dediği nişan pembemsi olur. Ama siz yine de bi doktora kontrole gidin ne olur ne olmaz
Erkensecilharun Benimde ikinci hamileligmde ilk defa suyum geldi uykudayken ama nasil bj su bosalmasi bole sanki icimde balon patlamis gibiydi sizinki ne bilemiyorum ama acile gidin bence