Ramounzi çok geçmiş olsun Allah en hayırlısıyla,en sağlıklı şekilde kurtarsın inşallah,en azından 3 hafta kadar daha zorlasa yapar bu işi bebişine inanıyorum ☺️ Tabi mümkünse 38-39 da da gelebilir öyle konuş onunla stres yapma onun doğum sürecini etkileme hemde kendini etkileme 💕