Canım ben tüp bebek yaptığım icin transferden önce başladım, neredeyse 1 ay oldu transfer yapılalı hala kullanıyorum. Su an adet hesaplamasına göre bebek 5bucuk haftalık falan. Daha epey de kullanicam. Bir süre sonra insana fenalik geliyor 😂 ama yapacak bir şey yok, halimize şükür. Hiçbir şey olmaz merak etme. Ben bugüne kadar 3 kutu bitirdim, günde 3 tane atıyorum çünkü. İyice dibe ittir sonra da yarım saat falan uzan. Gün içerisinde idrarla birlikte beyaz beyaz akıp gidiyor zaten. Bir de küloduna çok fazla beyaz akıntı geliyor, ondan da korkma normal.