Bsranurr çok pimpirikli bir anneyim herşeye cok dikkat ettim sigara baktım, asitli hiçbirşey ağzıma almadım, çay içmedim, türk kahvesi 4 kere içtim. Emin olun bunlar daha zararlı cocuga geçiyor ve kafeinin uyarıcı etkisi var o yüzden dediğin şekilde yapar boya yapılırken kokuyuda çekmemek için 2 maske ve kapı açık olursa hiçbir sıkıntı olmaz