2anneoluyorum sol kasığım ağrıdı benimde . 16. Haftaya kadar aşırı bulantım vardı zayıflamıştım cok . Acı, marul, soğan tiksinmiştim kokuyordu her yer sabun falan pis kokuyordu eşim kokuyordu birde mutfak komple kokuyordu 🤦🏻♀️ Ayy hatırlamak istemiyorum cok zor geçti . Sırtım sivilcelendi ama yüzümde bisey olmadı öyle . Mide bulantısı kusma desen o biçim 🤦🏻♀️ Genelde sol kasık tarafı ağrıyorsa kız oluyormus . Ya bide geçende bi kız paylaşmıştı burda bi hesap yapılıyordu herkesin doğru çıkmıştı hatta bulursam onu söyliyim sana