Kızlar merhaba
tavsiyenize ihtiyacım var😞 dünden beri gecede uyutmayan bel ağrım vardı ama aşırı düzensiz ara ara karnıma rahmime vuran ağrılar. Bu sabah yoktu ama öğleden sonra yine bel ağrısı başladı şimdide aynı şekilde ağrılar şiddetli ve sıklaşmaya başladı. Ama ne nişan ne su gelmesi var. 38. Haftamdayım böyle devam ederse sabah doktora gitmeyi planlıyorum. Bu ağrılar normal mi yoksa sancı mı ben anlayamıyorum😞