Suicmeyiunutma kukiveannesi bende 31+4 te gittim 1700dü 41 cmdi 😊 bazen az mı acaba diye düşünüyorum ama bilmiyorum normal olduğunu söyledi doktorum.
PoyrazAlim istanbullugelin34 merhaba bende dün muayne oldum 34 haftalıgız tam 2200 kilosu doktor cok az dedi kilosu:( boyuda 48 cm civarı dedi ortalama
busra1997alpaslan2021 Busradoga bende bugun gittim 32 olduk doktor minyon olcak dedi kilosu 1800 iyimi
Hilal_cskn38 Cananslife 32 haftayken 2.250🧿 di yani bir hafta önce 10 gün sonra tekrar kontrel bakalım
busra1997alpaslan2021 Hilal_cskn38 masllah ya ne yiyip ne içiyorsunuz maşallah ❤ bizde bugün 32 olduk 1800 minyon olck dedi doktor
Busradoga busra1997alpaslan2021 doktor bana iyi dedi 1900 e çok büyük olmasıda iyi değil canım bence normal doktorun demesine göre daha 1 ay 1.5 ay duruma göre daha kilo alır yani benimki tam haftasıyla uyumlu :) takılma bunlara sağlıklı olsunlarda
Hilal_cskn38 busra1997alpaslan2021 canım herşey yiyorum genelde süt yoğurt muz tüketiyorum et ürünleri ama çok kılo aldım bebegede yaramış ama bende 14 kılo 🤦🏻♀️ aldım normal Dogum bakalım bebek Dogum kanalına ilerliyormuş girmiş yani hayırlısı
mrveknblt Cananslife en son 29+6′da gittim 2080 gr 42 cm’di p.tesi randevum var gidince öğrenicem o zamanda 33+5 haftalık olmuş olcaz
busra1997alpaslan2021 Hilal_cskn38 58 le kaldim 69 um suan 32 olduk ama 10 gün karin çevrem geriden geliyor bende yiyorum ama anlamdim bu yemekle vs. Alakası olduğunu sanmıyorum ama bilmiyorum bundan sonra alması lazım bebegin bizimki daha girmedi kanala keyfi yerinde 😀