Reşat beye giden yada etrafından duyan varsa bi bakabilir mi? bişey sorucam
Deletedmom9823 postun üstte kalsın kanka 😍
Deletedmom9823 üstte kalsındııııı 😂😂
Deletedmom9823 up up up (doğur artık😅) up
Deletedmom9823 bugün demi doğmadı ya 😂
??
Heyyoo
Batı gel teyzelerin seni bekliyo 🐣
Seda_nrr ula kimse gitmiyomuş😀😀😀 Ayguns
Yazalımda üstte kalsın ahshh
Deletedmom9823 varsada görmeyebiliyorlar kuzum arama yerinden bak bakalım
Deletedmom9823 öyle gibi görünüyor 😄
ecemsmom Allah razı olsun👻👻😀
Seda_nrr ama bnm özellikle bişey sormam lazm😀
Cicilibicili ağlıcam öyle deme😀
Ayguns 😀😀
Deletedmom9823 ne demek yavrum 😂😘
Deletedmom9823 aa adettendir ama doğur artık demek ☺️
Cicilibicili 4 kilo olmuş daha gelmiyo korkuyorum doğurmaktanda..
Boncuk123 hayır hiç bi belirti yok :(
Deletedmom9823 oyy maşallahh, hayır korkma hep güzel düşün inşallah sağlıkla gelsin 💕