Merhaba herkese 36. Haftaya girdik 34. Haftada nstde sancım çıktı erken doğum riski var dedi doktorum erken doğum önleyici vuruldum 35te ikinci doz vuruldum. Hap kullanıyorum şu anda. Bebek kanala girmiş bayağı da aşağıda dedi. Vajinamda brbek hareket ettikçe aşırı baskı ve sızlama oluyor bu normal mi bu haftada? 3 gündür oluyor dün konuştuk doktorum çok sorun değil dedi ama bugün çok rahatsız edici seviyede bilen varsa yazsın lütfen