havva_srts benimdr idrar yolu enfeksiyonu çok ilerlemişti artık kana karışmış kusmam olmadı ama ateşim ve aşırı ağrım vardı yatış verdiler bir hafta hastanede yattım antibiyotik tedavisi gördüm geçti şükür gğnde 3-4 lt su içiyorum, eşim kuru dut almıştı ondan yedim bide kuru dutu kaynatıp suyunu içtim enfeksiyona çok iyi geliyormuş bende yararını gördüm