Fnen tam 7 aylıkken yaptım alışverişimi, beşik ve araba için ayrı, küvet havlu için ayrı, kendi pijama iç çamaşırım için ayrı çıktım çarşıya, hepsini bir günde halledemedim eşimde yanımda olmasına rağmen, kıyafetlerin çoğunu internetten aldım bebek için, 3, 4 defa çarşıya gittim ihtiyaçlar için ve çok gezemedim ben ama herkes aynı değil canım benim 3. Gebeliğim ve diğer çocuklarımda daha hafiftim bunda baya ağır oldum ve ağrılarım da fazla, belki siz 7. Ayda daha dinç olabilirsiniz canım Rabbim sağ salim doğurmayi nasib etsin inşallah geri kalan herşey halloluyor Allah’ın izniyle 🤲🙂