38+5 le sezeryan doğumla kavuştuk oğluşumla🙏🏻 darısı hayırlı doğumlarda sizinle olsun😊
Kbra_em gözün aydın canım sağlıklı büyüsün insallah yavrun darısı bizlere Allah’ın izni ile
Kbra_em gözün aydın canım ☺
Kbra_em pzt benim de günüm zor oldu mu, anestezi türü neydii 🙂
Kbra_em Allah bagıslasın brnimde yarın doğumum 🙆♀️
Balbeby amin canım 😊 çok teşekkürler
derya46 Tesekkürler😊
Duygucesur Tabiki zor oluyor ama Rabbim bi şekilde yardım ediyor..
havva365 Teşekkürler.. Rabbim yardımcınız olsun sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi..
Kbra_em Amin İnşAllah🤲