Hanımlar ben henüz yeni hamileyim. Netten baktım bitter çikolata haftada 2-3 kez yenebiliyormuş. Ben ise Karam çikolata yiyorum. Daha kalp atışını duymadık. Muayeneme ise 10 gün var. Size sorayım dedim. Acaba zarar verir mi? Kalp atışları için gelişimini etkiler mi? Birkaç kere yedim hamile olduğumu öğrendikten sonra. Ama her gün değil. Aralıklarla. Cevaplarsanız sevinirim.😕