Ncye Merhaba anne adayları😇 7 aylık hamileym fakat hala isim netleştiremeyenlerdenim😏 2 isim arasında gidip geliyorum sizinde fikirlerinizi alayım..☺️ ASEL ve NASYA.. sizce..?