deletedmom2014 4438bebegim Bende aynı durumdayım canım hep yemek istiyorum. Frenlemeye çalışıyorum ama bu sefer aklım hep yemekte… şuan bile mutfağa gitmeye korkuyorum bir anda oldu bu durum inşallah geçici bişeydir 🙏🏻
minikane21 deletedmom2014 şeker vs olabilir belki ondan demişlerdir ama kilo alınır verilir sağlık sorunu olmadıkça takılma :)
Elif1608 deletedmom2014 bende 27+2 deyim sadece 7 kilo aldım banada çok zayıfsın acil kilo Alman lazım diyolar 😂😂 herkesin derdi başka işte😄 ama takmayın doğumda çok kilo kaybı oluyomuş 🙄bende ona üzülüyorum inşaallah aldığım kilolar gitmez 😂😂
Sedef153 deletedmom2014 ara öğün onerileri alabilirsin birazda kendini tutmaya çalış iraden el verdigi kadariyla hamilelik her istedigimizi yemek olarak algilanmis fakat yanlış birde risksiz bi gebelikse yürüyüş önerebilirim🌺👍
minuq deletedmom2014 İlerleyen haftalarda şeker çıkabilir Allah korusun , dikkatli olun yemek konusunda 🙏