Kuzey-elmas-volkan Veraay60 çok kolay öncesinde açlık kan şekerine bakılıyor sonra 50 g içiyorsun bşr saat sonra ölçüm yapılıyor tekrar
Veraay60 Kuzey-elmas-volkan ay inşallah bunu da hayırlısı ile bir atlatırsam bu konuda da rahat edicem vallahi.
Veraay60 Kuzey-elmas-volkan sağlık ocağında tsh ve d vitamini eksikliği için testler olmuyor ya o yüzden devlete gideyim dedim. Özelde bayağı sıkıntı olcak dediğiniz gibi masraf açısından.