ay-se Fatmacmen boyatmıyorum , kesinlikle kimyasal madde illa ki doğal denilse de pek inancım yok senin vucüdün da olan her şey bebeğine de gidiyor
papatyaanneee Fatmacmen Ben boyatıyorum organik boyalardan kullanmama izin verdi doktorum fakat 4. Aydan itibaren boyatmaya devam ettim