Semraersoyyyyy benim bebeğim de şuan da yoğun bakım da yatıyor canım medipol de, normalde tüm hastaneler de bebek yoğun bakımı 28 güne kadar ücretsizmis devlet boylr bir yasa çıkarmış, ama özel hastanelerdeki o vicdansız muhasebeciler aileler bilmediği için onların bu mecburiyetini kullanıp bilerek ücretli diyorlar.. Bize hastane 10 milyar fiyat verdi bebeğimin doktoru ile konuştum çok para biz yetemeyiz devlete gideceğiz diye doktorum bir yanlışlık var ücretsiz yoğun bakım tedavisi dedi, bunun üzerine o pislik muhasebeci bizden özür diledi.. Gidip gelirken ister istemez başka aileler ile tanışıyorsn tanıştığımız ailelere de aynı şeyi yapmışlar, para isterlerse sakın vermeyin bunu bildiğinizi söyleyin 😌