Kızlar merhaba,
Hamile olduğumu öğrendikten sonra ilk gittiğim doktorun ilk muayenede beni geçiştirmesi ve arkasından mesajla düşük riskin var diyip hiçbir açıklama yapmaması üzerine, yeni bir doktor arayışına girdim ve başka doktora başladım.
Şimdiki doktorum iyi bir kadın. Ancak ameliyatı var diyerek 3 kez randevumuzu iptal ettiler ve ben 11. haftadan beri doktora görünemedim. (17. Haftadayım). Bugün tekrar iptal için aradılar ve en sonunda eşim tartıştı ve randevu günü sabit kaldı, saati değişti sadece. Sonuçta çalışan insanlarız ve kolay izin alamıyoruz.
Sorum şu: iyi doktor kimdir?
Siz doktorunuza nasıl karar verdiniz.
Doktorunuzla nasıl iletişim kuruyorsunuz?
Aklınıza takılan birşey olduğunda nasıl ulaşıyorsunuz ya da
Doktorunuz mu sizi takip ediyor, siz mi doktorunuzun peşinden koşuyorsunuz?
Düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?