Hanımlar ilk beta sonucum 886 ikinci beta sonucum 4160 ve bugün doktor beta istedi ve ilk defa ultrasonda gördüm kese var ve dış gebelik vs yok gayet iyi dedi 5+3 hamileliğim de. fakat sonucum şu şekilde 6603 beta progesteron ise 5,9 çıktı. Progestan ilacı verdi. Progestan dusuk Bu ne demek yani düşük riskim mi var endişelendim lütfen yardımcı olur musunuz 😔