mrvkrr ben dilek hocaya gidiyorum.tavsiye ederim.ben geçen yaz başka bir özel hastaneye gidiyordum .yaklaşık 1 sene takıldım oraya .neyse gebe kaldım boş gebelik oldu.devamli estrofem veriyordu ordaki Dr.Sonra rahim filmi çektirmemi istedi.bana rahim şeklin bozuk ameliyat olmalisin dedi.cok üzüldüm.ve Dr arayışına girdim.Dilek hocayı ben kendim buldum araştırdım.Ben gittiğimde kendisi docentti.ocak ayında gittim ilk bana ameliyat yok gerek yok dedi.Ayrica pko hastasıyım ben.tahliller istedi ve sonuçlara göre ilaçla başlayalım dedi.Basladik çatlatma iğnesi vuruldum bir ay sonra hamile kaldım.suan takipli hastasıyım 31.haftaya geldik.İnsallah dogumumuda kendisiyle yapmak istiyorum.🤲