Aynuromer Canlar trendyoldan pijama takımı alacam doğum için hastanede giymeye ama beden olarak ne alayım şaşırdım kaldım en son bir ay önce 76 kiloydum şuan 78 yada 79 oldum bence xl mı alayım kendi bedenimimi alayım lütfen bir akıl verin ya
bahtnurr1 Aynuromer normalde ne giyiyorsan 1 beden büyüğü yeterli canım zaten hamile giyimde bedenler daha geniş bebeğe göre
Suheylamum Aynuromer Bence pijama yerine gecelik şeklinde alsan daha rahat edersin ben pişman olmuştum pantolonunu giymek çok zor oluyor tuvalette özellikle