Nazlimusali1 Kızlar 6 aylık hamileyim bebeğin saçları çıkıyo diye midem yanıyo hiçbirşey fayda vermiyo siz ne yiyp içiyosunuz? Önerileriniz varsa bildirin lütfen geceleri uyuyamıyorum🥺☹️😞😞 🥺🥺
Busrayilmaz2 Nazlimusali1 Bebek saçı çıkıyor diye yanma var mı pek o duruma inanmıyorum fakat hamilelerde yanma sorunsalı var son aydayim benimde öyle yanıyor yani muzda yesem yanıyor azda yesem yanıyor çıksa yesem yanıyor kötü bir durum şuan bile migdem bir tuhaf ama tek sorunum bu çok şükür doğal birşeyde denemedim mümkün mertebe hafif şeyler tüket henüz 6.aydasin az yağlı hatta çok çok az yağlı ye canim geçmiş olsun 🍒❤️
Bskaymazz1 Nazlimusali1 Aynı durumdayım bende 7. Aydayım 1 haftadır mide yanmam var yoğurt, leblebi, muz, bal hepsini yedim geçmiyor. Elma biraz rahatlattı beni ama oda işe yaramazsa çiğneme tableti yazdırdım onu kullanıcam 🤦🏼♀️
230820k Nazlimusali1 Benimde sürekli midem yanıyor 24. Haftadayım soğuk süt kabuğu soyulmuş elma ve salatalık biraz hafifletiyor canım
Emnesar Nazlimusali1 rennie duo yada gastren duo şurup içtiğim anda etki ediyor doktorumun tavsiyesiyle aldım geçmiş olsun
4438bebegim Renine çiğniyorum, soda içiyorum, yastığı yüksek tutuyorum, çok fena göğsüm ağrıyor, bazen vitamin ilaçları almıyorum
So123456 4438bebegim hepsini yapyrm gene yanıyor benim ikinci gebeliğim 26 haftalığım istifra edym sabahları bazen
Ceyaa Bebeğin saçıyla alakası yokmuş gebelik reflusu oluyormuş bende rennie çiğneme tableti kullaniyorum salatalık elma yiyorum soğuk süt içiyorum soda içmek daha alevlendiriyor mideyi