anti_mateist65 Bsrkrc bizde 32+0 dayız. Bugün kontrolümüz vardı. Yaklaşık 2 kilo dedi doktor🥰 haftasına göre normal kilosu dedi
Bsrkrc Kykcirem ben de bugün gittim 49 cm 2350 grammış acaba iri mi olacak yok sa iyi mi bilemedim 😊 doktorum iyi çok iri değil dedi ama 😊
anti_mateist65 Bsrkrc ultrasonda yanılma payı da oluyor. Cihaz o kadar ölçse bile yaklaşık 200 gram fazla yada eksik olabiliyor
Kykcirem Bsrkrc Benim doktorum da gayet iyi demişti boyuna kilosuna. Maşallah diyelim hayırlısıyla sağlıkla gelsinler🙏🙏💃💃
Bsrkrc anti_mateist65 çok şükür gebelik şekerim veya bi sıkıntım yok 😊 doktor biraz toplu bi bebiş olacak boyu ve kilosu biraz önde dedi 😊 aklıma takıldı 🥰
anti_mateist65 Bsrkrc benim gebelik şekerim var çok korkarak gitmiştim bugün ama şükür bi sıkıntı yok dedi. Bence abartılacak bi fazlası yok bebeğinizin doktorunuz da normal demiş içiniz rahat olsun
Bsrkrc Meryberat benim de kafam bu yüzden karışıyor 😊 internette bakınca normal görünüyor doktor toplu diyor 😊