Bebeanne Sizdede boyle oluyormu karnimda sertlik var neden boyle oldgunu cozemedim normal mi acaba yoksa bi skntimi var
Betfer Bebeanne benim gelişim geriliği var 2 hafta 27 deyim . Ama sanırım büyümeyle alakalı bende 27de öyle hissediyorum
glsm_kr8383 Bebeanne Merhabalar canım. 18 +6 yım. Dün gece birden uyandım sağ tarafta özellikle aşırı derecede sertlik vardı lavaboya gittim biraz iyi oldum fakat bu hafta çok ta akıntı var su gibi oluyo. Endişeleniyorum
Kevse2015 Glstnlkmn63 Seffaf rengi yok bazen Daha sivi bazen normal bebegin suyu degilmis doktor muayene etti ama yine devam ediyo enfeksiyondan kaynakli olabilir dedi ama insanin ici rahat etmyo bi turlu
Glstnlkmn63 Kevse2015 benim de yeşil bi akıntı canım dün doktora gittim enfeksiyon dedi çok öneml dedi erken doğumu tetikliyormuş 😕
UmayGul Bebeanne normal degil doktora gidin mutlaka bende ayni durumdayim malesef ki iki haftadir ayni bazen yumusasada bazen cok sert oluyor progestan basladik artik