Minikkuzular bosyapmaa benim hamileliğinin en başından yoktu mide bulantim çok normal 3 aydan sonra baya düzeliyor korkulacak bise yoktur o yuzden
Gokyuzum1 bosyapmaa benim 9. Hafta da birden kesildi bulantım bence gayet normal, ara ara çok çok hafif oluyor ama hiç sorun değil hemen geçiyor 🌸
211212g bosyapmaa 12 haftaya girmemle bulantılar kesildi çok şükür şimdi sadece tatlı yediğim zamn bulantı oluyor yemiyorum bende yani normal cnm endişelenme☺️
Mrv1007 bosyapmaa 12. Haftamdayım ve bulantımın azalması için dualar ediyorum. Üç ay dolunca geçer diyorlar sizinki gayet normal bence anormal olan benim mesela 🤣
Mrv1007 bosyapmaa insan birden kesilince merak eder siz de çok haklısınız 🌸 Bir de erken haftalardayız ya karnımız büyümedi, bebek hareketi hissedemiyoruz, endişemiz çok daha fazla 🙏🏼☺️ Sağlıkla gelsin minnoşlarımız 😇
Mrv1007 Kibar_uslat öğretmenim ben, okulda o kadar çok zorluyor ki bu durum beni. Anasınıfı öğretmeniyim bir de, tenefüsümüz yok, ders arasında beş dakika kusmaya kaçabilmek için dört gözle bekliyorum, geçecek inşallah 🌸🌸🙏🏼
Elif_1327 bosyapmaa bndede azaldı cnm gerci sadece 1 hafta oldu bnde 9 haftallken ondan snra olmadı hiç bzde 12+3 deyz
Feyzaveannesi bosyapmaa Ahhh bence çok dillendirme 🤦🏻♀️ 10.haftadan sonra benim de kusmalrım kesilmişti hatta açtığım bir postta herkes kusuyorum yazdıkça tedirgin olmuştum. Anam meğer neler beklemiş beni ( her hamilelik böyle olmuyor tabii kızımda asla böyle değildim yani sizi korkutmak için söylemiyorum). Şu an kusmasamda uçan kuştan tiksinir hale geldim yemek yiyemiyorum bile. Herşey midemi bulandırır oldu. O yüzden kendine bin maşallah de çokta dillendirme🧿🌸
Feyzaveannesi bosyapmaa Bende tam tersi domates olmasa aç kalırdım herhalde. Millet akşam yemeği yiyor çeşit çeşit ben domates ekmek yiyorum. Midem bi onu rahatlıkla alıyor 😂