Esra97 EsraCilgin 38+5 haftalıgız hemde nasıl agrıyor bazen yürüyemiyorum doktorum kafası çatı kemıgıne yerlesmıs ondan dedi muayeneye giderseniz büyük ihtimal sizede bu denilecektir o zaman
EsraCilgin Evet banada kanala yaklaşmış kafası dediler ama 2 gündür çok arttı ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum yumuşama yada açılma falan da mı oluyordur acaba bu arada sende sağsağlim kavuş yavruna inşallah💕
Esra97 EsraCilgin teşekkür ederim inşallah hepimiz sağ salim kucagımıza alırız miniklerimizi 🤗💞 bende öyle düşünüyorum açılmam mı var acaba diyorum bakalım cumartesi kontrolümüz var 🤗
EsraCilgin Esra97 inşallah çok kolay olur doğumun Allah yardımcın olsun bana açılman yok derlerse delircem artık 😂 yatmak ne bilmedim hep hareket halindeyim açılma yok derlerse çok üzülürüm
Prnssannesi Cati ağrımasi dediğin rahim bolgesimi canım bendede ağrılar var ama sabit kalinca uzaninca oluyo benim 39+6 başka hicbi belirtii yok :/
Esra97 Prnssannesi bacak arası kemikler tam bebeğin çıkacağı yer agrıyor canım. Ay ben dogurmam sanıyordum daha kötüsü varmıs kalacaklar sanırım içimizde 38+5 de biziz 😀😀😀😀