Gebeliğimin başından beri yaşıyorum, uyu uyan,gün içinde, fırçalarken, her türlü kanıyor. Kalsüyumumuzu bebek çekiyor. Hassas yumuşak diş fırçası ve hassas dişler için diş macunu önerimdir. Bn macun olarak splat kullanırım sürekli, lavandeRsept yazan çeşidine geçtim. Diğer macunlar aşırı sızlattı ama bu rahat kullanım. Kanama geçmiyor. Öyle ki diş köklerim eskiden inci gibi diziliydi şimdi yamuk yumuk 🥲🥲🤦🏼♀️Umarım doğumdan sonra geçer hepimizinki