Hamisse Memleketime geldim doğum için eşim hep çalıştığı için beni ailemin yanına gönderdi ilk defa doktora gidicem burda ve burası küçük yer devlet Hastanesi’ne gidicem o yüzden söylesem de birşey olmaz zorunlu olmadıkça sezeryan falan olmuyormuş çok korkuyorum tabiki herşeyden önce evladimin sağlığı ama düşünmeden duramıyorum