Merhaba kızlar bir arkadaşım bugün doktorunun çatı muayenesi yapmadan nst sonucuna bakıp 1 cm açılması olduğunu söylemiş benim nst sonucumu attım aa seninkinde 3 cm yazıyor senin daha çok dedi korktum bende yarın kontrolüm var daha çatı muayenesi yapmadı doktorum ama 3 cm açılmam olsa yatışımı falan yaparlardı heralde yanlış mıyım bir bilgisi olan var mı bu konudaa