Kizlar bebegimin hareketleri 0 değil ama normale göre çok daha az. Eskiden çok belirgindi.gece acile gittim nst de yarim saatte buldular cocugu. Sonra 15 dk falan degerler normaldi sıkıntı yok diyip yolladilar ama hekim yootu göremedi ebe gördü sadece. Bugun gene cok cok az hareketler. Sizcr normla mi