Hilalelgay B 12 değerim 300 çıktı, doktorum ilaç kullanmama müsaade etmedi, gebelikte B 12 ilacı önerilmiyormuş yaşayan var mı?
ilkgozagrimhavinim Hilalelgay benim değerim 55ti. Doktor direk iğne verdi. 3 kutu iğne yaptırdım. Anca 290a yükseldi.
Buseikra34 Hilalelgay 300 değere kim düşük dedi ki 🙄 ayrıca verdikleri Demir ilaçlarının çoğunda b12 takviyesi var zaten niye tavsiye edilmiyormuş
zehranurr Hilalelgay gebelikten önce iğne yazmışlardı hemen arkasına gebe olduğumu öğrendim solgar b12 ile değiştirdik yükseldi geri düştü enzim yapmıyor diye sprey yazıldı sonrasında
Gizemmihra Mervearc merhaba benim b12 düşük çıktı 130 sağlık ocağında doktor bana da benexol b12 verdi ama reçeteye baktım hamıelelr kullanamaz yazılı zorunda kaldığımız için mi kullanmak zorundayız anlamadım doktora mesaj attım oda kullan dedi ama takıldım buna
Gizemmihra Hilalelgay benimde bugün 130 çıktı bakalım yarın ne dıyecek sağlık ocağında vermıstım tahlılımı
Hilalelgay Evet galiba zorunda olmadıkça vermiyorlar, ama direk B 12 ilaçları kullanılımıyormuş gebelikte benim 300 sınır
Buseikra34 Hilalelgay sınır 211 gebelik için değeriniz çok iyi dediğim gibi verdikleri Demir ilaçlarında tedavi değil ama takviye dozunda var düzenli kullanırsanız düşmez
Mervearc Gizemmihra ben 1ay fln ictim buradaki yazıyı okuyunca 2gundur fln icmiorum🙄doktoruma gidince sorucam Salı günü